אילו אופציות כדאי לשקול לפרילנסרים שעובדים מהבית ורוצים שינוי אווירה?

בחירת משרד להשכרה עבור פרילנסר

עבודה כפרילנסר מהבית מקובלת במגוון רחב של תפקידים ומקצועות. לעבודה מהבית יתרונות רבים, אולם לעיתים מרגישים שנדרש שינוי אווירה. כידוע, פרילנסרים בימינו מספקים פתרונות בתחום התוכנה, פיתוח, שיווק, פרסום, ייעוץ, שירותי מזכירות, שירותי תרגום ועוד. בתפקידים הללו ובאחרים, אפשר כמובן לשכור משרד כדי לשנות את סביבת העבודה ולשנות אווירה. אולם הדבר כרוך בעלויות בלתי מבוטלות. בעיסוקי פרילנס, כאשר לא משתלם לחפש משרד להשכרה בשכירות יקרה, צצים פתרונות מעולים ואופציות חדשות. שימו לב לכמה דרכים בעזרתן תיהנו משינוי אווירה ועוד ערך מוסף מעניין במיוחד.

השכרת מקום לכמה ימים או שעות בשבוע

באקלים הנוכחי של עסקים ופרילנסרים, שכירות חודשית לטווח ארוך כבר איננה אופציה יחידה. אם אתם רוצים מפעם לפעם לעבוד באווירה מקצועית של משרד מפואר, תוכלו להשכיר מקום לכמה ימים או אפילו לכמה שעות בשבוע. כיום ניתן לשכור משרד בכל גודל ואפילו אפשר לשכור חדר ישיבות לפי שעה במקומות מרכזיים וסמוך למרכזי עסקים מובילים. זו דרך נהדרת לשלב בין עבודה מהבית בימים מסוימים לבין יציאה למשרד, בימים אחרים. באותו משרד תוכלו לקיים פגישות עם לקוחות, להזמין ספקים לישיבות או פשוט לעבוד ללא הסחות דעת.

חלל עבודה שמספק קשרים ואווירה

עם כל היתרונות של עבודה מהבית, קשה לומר שאין פה ושם חסרונות. לדוגמא, קשה מאוד לייצר קשים עסקיים חדשים, כאשר לא יוצאים ופוגשים אנשים. על מנת לשנות אווירה, ליצור קשרים עסקיים, להכיר פרילנסרים אחרים ולהתמלא באנרגיה של עשייה, קיימת אופציה לשכור חלל עבודה משותף בתל אביב. מדובר על חלל עבודה בסגנון הייטק מובהק, שבו פועלים בצוותא בעלי מקצועות חופשיים ופרילנסרים שלא רוצים לשכור משרד גדול ויקר. בחלל העבודה הזה יש עמדת עבודה פרטית מצד אחד, אבל גם שטחי מנוחה ופנאי משותפים. נהנים מאווירת עבודה צעירה ודינאמית, נפגשים עם יזמים ואנשים מרתקים ואפילו נרקמות עסקות וחיבורים ושיתופים מיוחדים.

השכרת שטח קטן במשרד גדול

פרילנסרים בעלי משפחה מרגישים לעיתים שבבית הסחות הדעת מפריעות לעבודה. בשעות מסוימות אפשר בהחלט לעבוד בשקט, אולם בשעות אחרות צץ הקושי של הפרדה בין בית לעבודה. למי שצריך או צריכה שינויי אווירה, יש אופציה מתאימה. למשל, ניתן לשכור מתחם עבודה קטן, בתוך משרד גדול. ישנם בעלי משרדים גדולים שמוכנים להכניס מעין דייר משנה או שוכר משנה, לפרקי זמן קצרים או ארוכים. זו יכולה להיות אופציה מעניינת לפרילנס, במיוחד כאשר בעל המשרד עשוי להזדקק לשירותיכם הטובים. לדוגמא, משרד עורכי דין גדול עשוי להיעזר במתרגמים פרילנסרים לצורך תרגומים נוטריונים. מתרגם שישכור חדר במשרד כזה יוכל ליהנות מאווירה מקצועית, חלל עבודה במחיר משתלם ולקוח קבוע, נוסף ללקוחות האחרים.

כך תשנו אווירה במשרד הביתי

שינוי אווירה יכול להתבצע גם בבית. למשל פרילנסרים שעובדים מהבית יכולים לארגן את סביבת העבודה או את זמני העבודה בצורה אפקטיבית ושונה. למשל:

  1. במקום פינת עבודה בסלון או בחדר שינה, מעצבים חדר נפרד בבית בתור משרד לכל דבר.
  2. בשעות שבהן קשה לעבוד מהבית (למשל כאשר הילדים חוזרים מבית הספר, טעוני אנרגיה), ניתן לצאת לפגישות אצל לקוחות, מחוץ לבית.
  3. את המשימות החשובות ביותר, כדאי לבצע בשעות שהבית שקט וריק. אצל חלק מהאנשים הפרודוקטיביות המירבית חלה בשעות הבוקר המוקדמות. אצל אחרים, היעילות והאנרגיה עולים דווקא בערבים ואף בלילות.
  4. הירשמו לקבוצות שבועיות או חודשיות שמקיימים יזמים, פרילנסרים ובעלי מקצועות חופשיים. נהנים משינויי אווירה בשילוב יצירת קשרי עבודה.

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.