ניהול תקציב מוגבל תוך צמיחה של עסק הוא אתגר נפוץ עבור בעלי סטארטאפים. כל החלטה‚ מבחירת מקום עבודה ועד גיוס והקצאת משאבים‚ חייבת להיעשות תוך
במרכז העסקים בתל אביב
עם נוף עוצר נשימה מהקומה ה-31
מחכים לכם כל התנאים להצליח ולנהל בדרך חכמה וגמישה את העסק שלכם.
רוצים להגיע ולהתרשם?
בחרו תאריך ושעה
במרכז העסקים בתל אביב בנוף העוצר נשימה מהקומה ה-31 של מגדל אלון 2 מחכים לכם כל התנאים להצליח ולנהל בדרך חכמה וגמישה את העסק שלכם.
סמוך לתחנת השלום ת״א
אפשרויות הגעה מגוונות
מגוון מסעדות באיזור המגדלים
עולם העבודה הולך ומשתנה והרבה אנשים, עצמאים, שכירים ופרילנסרים עובדים (גם) מהבית. לאור המציאות הזאת, מתחם עבודה משותף הופך לפתרון הכי נכון. מתחמי עבודה משותפים צוברים תאוצה, במיוחד בלוקיישנים הכי מרכזיים. אז אם אתם רוצים לדעת יותר על מתחם עבודה, להבין מהם מתחמי עבודה או איך מצטרפים, יש לנו פה את כל השאלות וכל התשובות. מרחבי עבודה משותפים – מה שהפך לתופעת השנה ברחבי העולם, עכשיו גם בתל אביב. מתחם עבודה משותף תל אביב, גם אתם יכולים להרוויח מזה.
קודם כל צריך להתחיל ולומר מהו מתחם עבודה משותף. הרעיון של מתחמי עבודה משותפים נשען על כך שכיום הרבה אנשים וחברות כבר לא צריכים משרד קבוע. מתחם עבודה צריך לשרת אותנו בזמנים מסוימים, אך לא באחרים. כבר אין היגיון כלכלי באחזקה של משרד 24/7, כאשר ישנם מתחמי עבודה מהסוג החדשני. מרחבי עבודה משותפים כאלה מתאימים ליחידים, לעסקים ולחברות, שרוצים פתרון נקודתי, למועדים מסוימים. לדוגמא מתחם עבודה משותף תל אביב משוריין עבורכם היום, אבל מחר יכול לשמש מישהו אחר. בקיצור, משלמים רק על הזמן שבו צריכים את המתחם לעבודה. שוכרים ליום, ליומיים, לשבוע או לכל פרק זמן אחר, אפילו לכמה שעות.
הרעיון של מתחם עבודה משותף, הוא להתאים את עצמו למגוון מצבים משתנים. מתחמי עבודה משותפים יכולים, אם כן, להתאים לגורמים עסקיים ופרטיים, שיש להם משרד קטן יחסית או שאין להם משרד בכלל. מתחם עבודה כזה יכול להתאים לכל מי שצריך מקום איכותי לפגישות מזדמנות, עם ארומה עסקית יוקרתית. לכל מי שעובד מהבית ומנהל עסק, לכל יזם שמדי פעם צריך להיפגש עם לקוחות או משקיעים, מתחמי עבודה מהווים פתרון יוצא מן הכלל. מרחבי עבודה משותפים מתאימים לחתך רחב באוכלוסייה, שכן הם מגיעים במידות שונות. ישנם מרחבים קטנים לפגישות עסקיות קטנות אפילו ב-4 עיניים ויש כאלה שמתאימים לצוותי עבודה גדולים. בשורה התחתונה, מתחם עבודה משותף תל אביב מתאים לאין ספור גורמים בתחום היזמי, העסקי או הטכנולוגי. כך אפשר לעשות עסקים.
זה עוד דבר שחשוב להבין לגבי מתחם עבודה משותף תל אביב. זהו פתרון נגיש, שמתאים ממש לכל אחד. מתחם עבודה משותף מסוג זה נמצא בלב אזור העסקי השוקק, אבל עם אפשרות מיטבית לנגישות. רכבות, תחבורה ציבורית, חניה קרובה. מתחמי עבודה משותפים נגישים לכולם, גם לאנשים בעלי מוגבלויות. וכאמור, מתחם עבודה משותף נגיש גם מהבחינה הכלכלית. מתחמי עבודה משותפים חסכוניים, משום שמשלמים רק על הזמן שבו נמצאים בהם. מתחם עבודה הוא הפתרון האידיאלי ליזמים, עובדים, בעלי עסקים, שמבינים את הכוח ב"תשלום לפי שימוש". כאשר לא משתמשים – לא משלמים!
בהשוואה להשכרת משרד או משרדים, מתחם עבודה משותף זמין בתהליך הרבה יותר פשוט ונוח. מתחמי עבודה חוסכים את כל הצורך בחתימת חוזי נדל"ן או שכירות. מרחבי עבודה משותפים זמינים ממש בלחיצת כפתור. מזמינים מקום בתוך מתחמי עבודה משותפים, דרך אפליקציה. בוחרים יום, שעה, סוג מתחם עבודה או גודל משרד, ומקבלים אישור אונליין במקום. מתחמי עבודה הולכים לקראת הלקוח, תוך חיסכון בזמן, חיסכון בכסף, וקבלת המענה הנכון, במקום הנכון. מרחבי עבודה משותפים, איך לא חשבו על זה קודם?
בנוסף לכל היתרונות שכבר צוינו, מתחמי עבודה משותפים מספקים יתרון משמעותי נוסף – האפשרות ליצור שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע ויזמים נוספים. סביבה משותפת מאפשרת אינטראקציות יומיומיות עם אנשים שכדאי להכיר, מה שמוביל להחלפת רעיונות, שיתוף ידע ויצירת קשרים עסקיים מועילים. העובדה שהמתחם ממוקם בלב המרכז העסקי בתל אביב מבטיחה קרבה למוסדות רבים, כמו בנקים, מסעדות ובתי קפה, מה שמקל על ניהול יומיומי של החברה ומאפשר גישה מהירה ונוחה לכל צורך עסקי שעולה במהלך היום.
כי נחוץ לכם משרד מרשים, מצויד, נח ונגיש לכם וללקוחותיכם
במרכז של מרכז העסקים בתל אביב.
כזה שמשחרר אתכם מבזבוז משאבים על "זמן מת" מחוץ למשרד ומחוזה מחייב.
WeBiz מגדיר את המשרד מחדש, תעשו אצלו את הדבר שבשבילו אתם קמים בבוקר
ושלמו רק כשאתם שם.
משרדים מעוצבים ברמה גבוהה
קחו בכל פעם משרד לפי הצורך שלכם - לעבודה, לפגישה או לישיבה
משרדים פרטיים ושקטים
מעודדים חיבורים עסקיים
בין חברי WeBiz
המשרדים נגישים לרשותכם בכל זמן שתצטרכו
מגדל אלון 2 החדש, קרוב לנתיבי איילון ובמרחק הליכה מתחנת רכבת השלום וגשר יהודית
ניהול תקציב מוגבל תוך צמיחה של עסק הוא אתגר נפוץ עבור בעלי סטארטאפים. כל החלטה‚ מבחירת מקום עבודה ועד גיוס והקצאת משאבים‚ חייבת להיעשות תוך
הגישה המסורתית של רכישת שטחי משרד כיום לאו דווקא נראית רלוונטית לחברות וסטארטאפים רבים בארץ. השינוי הזה משקף שינוי תפיסה רחב יותר בתרבות העבודה ובאסטרטגיה
אחד מסודות ההצלחה היותר נפוצים הוא גמישות ויכולת להתאים את ההוצאות לתקציב, בין אם זה לפני שמשלימים סבב גיוס כספים או אחריו. השכרת שטחי משרדים
רוצים להתייעץ איתנו דרך הוואטסאפ? שלחו הודעה
מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.